mandag 8. september 2014

Vi lærer mer i Autocad!!

Som overskrifta sier, så driver vi å lærer mer i Autocad.








Idag så har vi lært å bruke fillet.
Fillet betyr å runde av hjørner, slik som dette.










Vi lærte også noe som heter Array. Det betyr å lage noe på rekke og rad, slik som det er på bildet til venstre her.

Her har jeg laget en bane med rundinger rundt. Det var litt vanskelig å få rundingene til å følge alle svingene, men etter litt slit og frustrasjoner så fikk jeg det til tilslutt.



Her har jeg også brukt det som heter Array.
Men her har jeg laget et rundt bord med puffer rundt.
Dette var lettere enn det som er over.










Her er det jeg har laget idag på Autocad.
Noe av dette ser ut som kunstverk, og derfor ville jeg ha med dette.






Det er veldig spennende program, men syntes det er litt vanskelig å skjønne mye av det, men det kommer vel etterhvert forhåpentligvis.

-Trine

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar